Re: [seul-edu] 'Peanuts' Creator Charles M. Schulz Dead at 77

Thomas Tempé wrote:

> On Sun, 13 Feb 2000 09:35:07 you wrote:
>
> *>'Peanuts' Creator Charles M. Schulz Dead at 77
>
> I don't understand this message, and
> I don't see the point in sending >10Ko data to let me know that.

Charles Schultz was the creator of Snoopy and Chalie Brown. To many
American he is (was) THE modern cartoon creator.

Ici, c'est comme lorsque le createur d'Asterix et Obelix est decede en
France il y a plusieurs annees. pour beaucoup (moi y compris) c'etait un
deuil national.

Chris.